Make it...

rain




och funderingarna fortsätter
jag har ett himla humör
det kan inte hjälpas
men det är inte så mycket hett
temperament
som det är en försvarsmekanism
för jag blir ledsen
och jag blir det ofta
men eftersom jag är jag så är det enklare
att bli arg
så behöver inte andra bry sig
det är bäst så


men det tänker jag skita i nu
för det är fyra veckors semester
som hägrar
och det ska firas med nära och kära




don't ask me what my name is
stupid bitch I'm famous




och dagens soundtrack är världens coolaste cover
även om den är väldans mycket bättre
i liveversion




Dagens soundtrack: Little Marbles - Make it rain








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0