And at once I knew...

I was not magnificent
strayed above the highway aisle





har bara hälften så ont som jag trodde
jag skulle ha
men jag var inte riktigt lika med på febersvallningar
och den extrema brist på intellektuell
stimulering
eller ja den behöver inte ens va intellektuell
som infunnit sig
särskilt inte när det är midsommar
och frasen 'alla andra' börjar varje påstående
alla andra festar
alla andra har the time of their lives
alla andra sitter inte instängda i ett rum med
datorn som enda fönster mot omvärlden
tycker väl mest att det är väldigt väldigt synd om mig
och hoppas det här jävla halseländet tar slut snart
så även jag kan bete mig som vanligt folk
under ledighetsdagar...



(jagged vacance thick with ice)
I could see for miles miles miles






Dagens soundtrack: Bon Iver - Holocene





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0