I know it ain't easy...

to keep roundin' on
when the voices in your skull
are always screaming






jag visste väl att det gick lite för bra
med det här att opereras
2043 igår började en tjugo minuters
lång träff med toalettstolen
där det hostades och spottades ut en
himla massa blod
när vi väl var färdiga med varandra
såg den vita porslinsstolen ut som
en massaker
det blev akuten och lite mer blod
den här gånge i kontrollerad form
det blev en lång natt på akutvårdsavdelningen
där jag dock hade flyt och fick ett eget rum
det blev lite nya piller och hemkörning vid
fjortonsnåret
nu är jag något så fruktansvärt trött på
min jävla hals
att jag till och med ser fram emot att
gå och jobba på måndag
på abetong
av alla ställen
jo ni läste rätt
jag s.e.r. f.r.a.m. e.m.o.t. a.t.t. j.o.b.b.a.

det blir ju visserligen bara en vecka
sen råkar det vara semester
lagom så! 



Dagens soundtrack: Fortfarande samma som igår



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0