Tears are gonna...

fall
rolling in the deep





bloggen kan nu ses som tillbaka
iallafall på deltid
eftersom det här med heltid går
 lite
sisådär

på tisdag ska det opereras
idag ringde dom och ville ändra tid
en hel dag
så blev det dock inte
i slutändan
och det är väl lika bra att ta tag i det där nu
innan dess ska jag på road trip med min kära mor
och min kära svägerska


det kan hända att det kan komma nåt djupt här
nångång då och då
men om livet hade velat mig väl
så hade det funnits en direktlänk mellan min hjärna
dess tankar som snurrar i trehundrasextio kilometer i timmen
dygnet runt
och ett tangentbord
det finns det inte.



Dagens soundtrack: Adele - Rolling in the deep





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0