I take a part...

of you with me now
and you won't get it back
and a part of me will stay here
you can keep it forever dear



egentligen har jag en massa vettiga saker att skriva här
eller vettiga och vettiga men ändå
det är bara det att allt försvinner när jag väl
får möjlighet att sätta mig framför en dator
för man skulle kunna tänka sig att ha en blogg
skulle vara ett bra sätt att till exempelvis
få ur sig den ilska man lyckades frambringa
gentemot en viss person under morgontimmarna
som gjorde att det helt plötsligt dök upp en massa
vettiga argument som stödjer min nuvarande
relationsstatus
varför är jag alltid så jävla sen?

men nej.




bye bye Hollywood Hills I'm gonna
miss you wherever I go I'm gonna
come back to walk these streets again
bye bye Hollywood Hills forever



med hollywood hills menar jag dock
teleborg.





Dagens soundtrack: Sunrise Avenue - Hollywood Hills






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0