Staring at the sink...

of blood and crushed veneer
I tell my love to wreck it all
cut out all the ropes and let me fall




idag har jag tagit min febervarma kropp
in till växjö och campus en sista gång
och så slår det mig att jag vill verkligen inte
flytta därifrån
alla fina glada minnen finns där
och nu är det tillbaka till tomheten
och utanförskapet
yay (!)
kanske dags att komma på vad jag är
ämnad att göra resten av livet
(förslag mottags gärna)
så jag kan ta mig bort från den här
helveteshålan en gång för alla
weset är bäst på avstånd
när man bara kan komma och hälsa på
för att sedan åka tillbaka där man hör hemma


idag har dock min bror gjort sin andra tatuering
på fredag är det dags för min fjärde.




en bra början hade kanske varit att
ta tag i det där med att skriva ihop ett cv
jag menar
det kan ju inte ta så värst lång tid
så mycket finns det inte att skriva där i.





Dagens soundtrack: Birdy - Skinny love







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0