Will you say to me...

when I'm gone
your face has faded
but lingers on
cause night strikes a deal
with each coming night



jag börjar bli sjukligt trött på att vara sjuk
och att samtidigt vara medveten om att
en ytterligare sjukskrivning väntar
på två veckor
som definitivt inte kommer höja min
"popularitet" hos mina arbetskamrater
gör inte det hela särskilt mycket bättre
det är visserligen bara tre dagar
av arbetsveckan den här gången
och fem dagars ledighet
så jag kunde ju valt en sämre tidpunkt att
dra på mig halsfluss
men den där flytten får väl vänta ett tag till
dessutom behöver jag mål om i princip hela lägenheten
eftersom den för tillfället är ljusblå
en färg jag helt hade missat när jag var där och kollade
jag har en viss känsla av att jag kanske
inte blir så långvarig i den här lägenheten...




Dagens soundtrack: Iron & Wine - Each coming night





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0