Det finns en sorglig lycka...

i att aldrig mer va ett
med dom som vet precis
vem du är





det finns ibland ett överhängande behov
av att veta att det finns någon
som faktiskt tycker om en
som nu.




jag ska va tyst från och med nu
och se vad som händer när det bränner till
antagligen ingenting det brukar vara så
tyst från och med nu




och jag önskar att ljusglimtarna blev fler
och större
istället är det mörkret som hägrar allt mer




kyss mig så att nånting händer
slå mig så nånting blöder
elda upp mitt hus gör det ikväll
så det finns nåt som glöder





Dagens soundtrack; Säkert! - Isarna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0