How am I...

gonna make each moment
better than the last
how am I gonna make it better
if I can't go back




om dryga timmen tar jag mot
kvällspasset på trs
därefter ska jag ta mig hem till sängen
och sova
för det finns en tröttma som har bosatt sig
i min kropp som får ögonen att se sönderknarkade ut
sen imorgon

då ska jag tänka på det faktum att
my little ray of sunshine är hemma över helgen
och bortse från det faktum att hon snart
flyttar ifrån mig
jag ska tänka på festligheterna som väntar
resten av månaden
jag ska tänka på det faktum att mange schmidt
och callis firar valborg i kalmar
och med mig
jag ska efter söndagen med bror och henke
ha en resa att se fram emot
en med sol och vind och vatten
en som kräver ett flygplan och två veckors
semester mitt i november och snålblåsten

och jag ska vara glad.





Dagens soundtrack: samma som innan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0