It gets terribly...

dark here
it gets so terribly dark




finns det syokonsulenter för vuxna?
jag hade visserligen inte så mycket hjälp
av en sådan första året på gymnasiet
hon gjorde det ganska tydligt för mig
att jag inte hade en chans att göra
det jag då ville
sedan jag gick ut från hennes rum
den dagen har jag inte haft en aning
om vad fan jag ska göra med det här
pisslivet
grattis till väl utfört arbete!

en sak är iallafall säker
att ska det bli någon ändring
och någon bättring så hittas
den inte här
och flyttar g i jane till linköping
efter gmu:n
ja inte fan har jag tänkt stanna kvar här
så då återstår frågan
vart tar man vägen?



I'll put myself on fire
if I find a spark




Dagens soundtrack: Frida Hyvönen - Terribly dark






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0