And at once I knew...

I was not magnificent
strayed above the highway isle
jagged vacance thick with ice
I could see for miles miles miles






jag talar konstant om min
brist på drömmar
visioner och mål
men det finns en sak jag är säker på
som antagligen grundar sig i den där
viljan att utkräva revansch
som jag burit med mig i många många år
bara för att visa dom
vilka dom nu är
med tanke på hur många år som gått sedan dess
tvivlar jag på att någon skulle reagera
men ändå...
Någon gång ska jag också vara nummer ett
för något
för någon.



Dagens soundtrack: Bon Iver - Holocene







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0